Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o sprawdzenie ustawien
Autor Wiadomość
kubi79 
kubi79

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: KIA CEED III
Poj. silnika: 1.4 G4LC
Moc silnika: 100
Elektronika: zenit blue box
Model wtryskiwaczy: hercules
Reduktor: magic
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 34
Wysłany: 2017-03-16, 21:57   Prośba o sprawdzenie ustawien

Witam,
na wstępie chciałbym powiedzieć, że regenerowałem parownik. Ciekła z niego lubra gdyż lubryfikator był połaczony z kolektorem,czujnikiem, parownikiem jednym wężykiem do tego znajdował się najniżej w układzie. Niestety zapomniałem sprawdzić jakie ciśnienie było przed regeneracją. Po wymianie ustawiłem na rozgrzanym silniku ciśnienie 1,05 i rozpocząłem autkalibracje. Skasowałem mapę benzynowa zrobiłem ok 10km na benzynie następnie identyczna trasę na gazie mapy pokryły się niemal idealnie ,korekta rpm, następnie włączyłem korekty obd. Na drugi dzień sprawdzając zauważyłem, że mapy są rozjechane, z tego co czytałem na forum to normalne. Pytanie jak te mapy teraz skorygować kiedy nie mam przycisku "sugerowany model"? Druga sprawa to korekty LTFT znajdują sie w granicach 10, z tego co czytałem to problem mechaniczny z samochodem, od czego zacząć szukać? Wydaje mi się również ze jest coś nie tak z mnożnikiem?
Z góry dziękuję za wszystkie rady.

5.png
Plik ściągnięto 50 raz(y) 159,62 KB

4.png
Plik ściągnięto 51 raz(y) 170,92 KB

3.png
Plik ściągnięto 66 raz(y) 202,1 KB

1.png
Plik ściągnięto 78 raz(y) 155,8 KB

2.png
Plik ściągnięto 44 raz(y) 178,26 KB

 
     
kubi79 
kubi79

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: KIA CEED III
Poj. silnika: 1.4 G4LC
Moc silnika: 100
Elektronika: zenit blue box
Model wtryskiwaczy: hercules
Reduktor: magic
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 34
Wysłany: 2017-03-18, 11:41   

Witam, ponownie przez ostatnie dni troszkę poczytałem dokładnie i udało się ustawić chyba troche lepiej.
Załaczam konfig.

test.vap
Pobierz Plik ściągnięto 154 raz(y) 8,39 KB

 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana Green
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2357
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-03-22, 12:12   

Jest lepiej ale nadal wygląda jakby dysze we wtryskach były za duże. Korektą +10 się nie martw. W używanych autach korekty do 10 się zdarzają. Przyczyną takiej korekty może być pompa paliwa zabrudzone wtryski benzynowe czy drobna nieszczelność na dolocie czy wydechu przed sondą. Jeśli auto ma przepływkę to można ją spróbować umyć. Jeśli nie uda Ci się tego zwalczyć to w obd na gazie musisz również ustawić takie same wartości korekt jak na benzynie, żeby mapy się nie rozjeżdżały.
 
     
kubi79 
kubi79

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: KIA CEED III
Poj. silnika: 1.4 G4LC
Moc silnika: 100
Elektronika: zenit blue box
Model wtryskiwaczy: hercules
Reduktor: magic
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 34
Wysłany: 2018-11-18, 14:12   

witam.
Temat troszke stary ale jak powinny wygladac w takim razie ustwienia obd skoro korekta LTFT na benzynie wynosi 10%?

zadana korekta 10%
Tolerancja 5%

Czy dobrze mysle?
Pozdrawiam
Adam
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana Green
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2357
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-11-19, 10:25   

kubi79 napisał/a:

Czy dobrze mysle?

Dobrze myślisz.
 
     
kubi79 
kubi79

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: KIA CEED III
Poj. silnika: 1.4 G4LC
Moc silnika: 100
Elektronika: zenit blue box
Model wtryskiwaczy: hercules
Reduktor: magic
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 34
Wysłany: 2018-11-20, 19:26   

Czy to mozliwe zeby korekty na biegu jalowym byly w okolicach 6% a jezdzac krecily sie okolo 0? Tak u mnie to wyglada w samochodzie. Moze wystepowac az taka roznica?
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana Green
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2357
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-11-21, 09:18   

Może. Czasem jest to to kwestia drobnej nieszczelności, ale może być to też celowy zabieg producenta.
 
     
kubi79 
kubi79

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: KIA CEED III
Poj. silnika: 1.4 G4LC
Moc silnika: 100
Elektronika: zenit blue box
Model wtryskiwaczy: hercules
Reduktor: magic
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 34
Wysłany: 2018-11-21, 11:56   

Na 100% zabieg producenta samochodu w moim wypadku.
Samochod ma 1,5k przebiegu.
Pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11