Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem po postoju
Autor Wiadomość
adams26 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Audi
Poj. silnika: 2400
Moc silnika: 165
Elektronika: ZENIT
Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 3
Wysłany: 2018-11-26, 17:45   Problem z odpaleniem po postoju

Witam,
Mam problem z odpalaniem auta po postoju okolo 1-3 godzin oczywiście po jeżdzie na gazie. Auto dlugo kreci zanim odpali. Po dłuższym postoju odpala juz lepiej. Trochę o tym poczytałem i wiem że wina może leżeć w reduktorze lub wtryskiwaczach, które zalewają silnik i później musi odpalić na dwóch paliwach. Teraz pytanie, jak mogę sprawdzić te podzespoły? A może ktoś miał podobny problem i przycznyna leżała zupełnie gdzie indziej. Reduktor KME RED-1, kolo 2 tyg temu zregenerowany zestawem naprawczym (dlatego tez troche to wszystko mnie dziwi). Moze przyczyna jest zle ustawienie instalacji ? ( niedawno sam robilem kalibracje, mapy sie pokrywaly lecz na gorze trochę sie rozeszly, reszta w normie, praca silnika na obu paliwach ok, po za tym ze na zimnym silniku lekko przymula z niskich obrotów na gazie, po nagrzaniu wszystko dobrze). Moze zbyt wysokie cisnienie reduktora ? Mam 1,2
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hercules GISM-i3110
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 137 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2394
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-12-03, 11:22   

Najlepiej zaraz po zgaszeniu wyjścia wtryskiwaczy i wężyk podciśnienia z reduktora włożyć do szklanki z wodą i obserwować, czy gaz się nie wydostaje. Reduktor sam regenerowałeś? Od kiedy to się zaczęło?
 
     
adams26 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Audi
Poj. silnika: 2400
Moc silnika: 165
Elektronika: ZENIT
Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 3
Wysłany: 2018-12-03, 21:22   

Tak sami to robiliśmy z ojcem. Idą bąble z wężyka od podciśnienia z reduktora. Teraz pytanie czy on ma wcale tego gazu nie puszczać czy po zgaszeniu jednak trochę go uleci? Która z uszczelek może być odpowiedzialna za taki objaw? Czy to kwestia tej głównej membrany? Jak to sprawdzić zanim bede zmuszony kupic nowy :)
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hercules GISM-i3110
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 137 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2394
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-12-13, 12:39   

Zawór bezpieczeństwa nie powinien puszczać gazu po zgaszeniu. Zapewne coś jest źle złożone. Niestety na odległość ciężko powiedzieć co dokładnie, tym bardziej, że nie napisałeś jaki to konkretnie reduktor.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9