Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z wolnymi obrotami.
Autor Wiadomość
mhr 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: SAAB 9-3
Poj. silnika: 2.0
Moc silnika: 200
Elektronika: Zenit pro obd
Model wtryskiwaczy: GISM3010 BF
Reduktor: Magic III
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2018-11-17, 00:42   Problem z wolnymi obrotami.

Witam, od samego początku kiedy założyłem instalacje gazową pół roku temu mam problem z wolnymi obrotami. Instalator nawet wezwał Waszego przedstawiciela na Polske płn wsch, który sam wystroił mi auto (załącznik ) ale problem dalej pozostał czyli wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Problem na benzynie nie występuje. Poza tym auto chodzi jak marzenie :) Proszę o pomoc

saab9-3.vap
Pobierz Plik ściągnięto 83 raz(y) 8,79 KB

 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana Green
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2357
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-11-19, 08:24   

Jakie czynności sprawdzające były podejmowane?
 
     
mhr 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: SAAB 9-3
Poj. silnika: 2.0
Moc silnika: 200
Elektronika: Zenit pro obd
Model wtryskiwaczy: GISM3010 BF
Reduktor: Magic III
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2018-11-24, 12:53   

Zostały wymienione świece i sprawdzone ciśnienie na cylindrach, wszędzie było praktycznie równo. Poza tym instalator musiał odciąć przewód rpm od cewki bo auto generowało błędy oraz gasło.
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana Green
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2357
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-12-03, 11:13   

Czy cewki były podmieniane? Często się tak zdarza, że przy słabej cewce problem występuje tylko na gazie.
 
     
mhr 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: SAAB 9-3
Poj. silnika: 2.0
Moc silnika: 200
Elektronika: Zenit pro obd
Model wtryskiwaczy: GISM3010 BF
Reduktor: Magic III
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2018-12-03, 19:23   

tak cewki zamieniałem i ciągle jest wypadanie zapłonu na 3 cylindrze.
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana Green
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2357
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-12-13, 12:30   

W takim razie trzeba sprawdzić wszytko po kolei: wtryskiwacze, wężyk do kolektora, wiązkę czy sam sterownik.
 
     
mhr 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: SAAB 9-3
Poj. silnika: 2.0
Moc silnika: 200
Elektronika: Zenit pro obd
Model wtryskiwaczy: GISM3010 BF
Reduktor: Magic III
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2018-12-22, 16:42   

OK, a co myślisz o przebiegu mapy gazowej? jest sporo nad mapą paliwową...
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana Green
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2357
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-12-28, 09:01   

Ciężko jednoznacznie oceniać. Mapa benzyny nie jest całkowicie zebrana, a tu gdzie coś można porównać różnice są nieznaczne. Tego typu auta stroi się na korekty lub/i AFR. Dopiero porównanie tych parametrów może dać odpowiedź, czy instalacja jest prawidłowo wyregulowana.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11