Poprzedni temat «» Następny temat
proszę o zerknięcie ustawień, edit kilka pytań
Autor Wiadomość
michauu211 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: MB w211
Poj. silnika: 5,5
Moc silnika: 388
Elektronika: zenit pro obd
Model wtryskiwaczy: hercules
Reduktor: kme twin
Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 2
Wysłany: 2019-01-14, 18:11   proszę o zerknięcie ustawień, edit kilka pytań

Witam serdecznie,

Auto trochę kujele. Czasem zapala się kontrolka silnika. Poświeci 3-4 dni, później spokój na tydzień i znów. błędy to - niską efektywność katalizatorów/bank1 i 2/, oraz za wysoka i za uboga mieszanka w banku 1, w sumie 4 błędy.

Po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym czasem jakby gubił się któryś cylinder. Na zimno pracuje idealnie, po rozgrzaniu czasem lekko buja silnikiem, a czasem idealnie równo.

Dodatkowo podczas gwałtowniejszego przyśpieszania z niskich obrotów na wysokim biegu czuć przez jakąś sekundę wyraźnie "pogubienie" - poszarpywanie silnika. Można to porównać do objawów zniszczonych kabli WN(których de facto brak w silniku :) ) . trwa to ok sekundy i później idzie jak burza. Czasem tych wibracji nie ma, a czasem są.

Do tej pory radziłem sobie ze stagiem w innych autach, a w tym jednak okazał się zenit.

Czy po screenach można coś wywnioskować co jest namieszane? Na dzień dobry widać, że mapy są rozjechane, dziś poczytam instrukcje, jutro będę to ustawiał...

Czy coś jeszcze rzuca się w oczy?



Pozdrawiam,
Michał

blezyzenn.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 286,42 KB

bledynowe.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 255,92 KB

zengaz2.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 337,93 KB

zen44.jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 286,67 KB

 
     
michauu211 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: MB w211
Poj. silnika: 5,5
Moc silnika: 388
Elektronika: zenit pro obd
Model wtryskiwaczy: hercules
Reduktor: kme twin
Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 2
Wysłany: 2019-01-15, 13:23   

witam ponownie, podkreślam, iż jest to mój pierwszy dzień z zenitem, uczę się, dlatego proszę o wyrozumiałość i podpowiedzi...


1)dokonałem autokalibracji, przeszła pomyślnie, przejechałem 80km w różnych warunkach na benzynie...po czym poznać, że mapa benzyny została całkowicie zebrana? nie chce mi się rysować w zaznaczonym zakresie, dodam, iż przejechałem spory odcinek z prędkościami 200-250km/h i dalej nic....tak może zostać? czy jeździć dalej? w stagu był komunikat"mapa benzyny została zebrana"

2) drugie pytanie, czy w momencie jazdy na benzynie bez podpiętego kompa mapy benzyny dalej są zbierane? mój komp na baterii pracuje ok 1.5godziny, w życiu tego nie ukończę... :(



pozdrawiam,

benzmap.jpg
Plik ściągnięto 26 raz(y) 276,27 KB

 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hercules GISM-i3110
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 137 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2394
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-01-17, 08:24   

Mapa benzyny jest wystarczająca. Jeśli wiesz, jak zbierać mapy, wystarczy przejechać 10 min na benzynie i to samo na gazie. Ważne, żeby zbierać mapy w tych samych warunkach. Ta sama droga i bieg. Nie ma znaczenia czy masz podpięty komputer. Masz Zenita OBD, więc temat jest jeszcze prostszy. Obserwuj korekty na benzynie i ustaw tak gaz, żeby w całym zakresie obciążeń korekty paliwowe się pokrywały. Z pierwszego postu wynikało, że jeździłeś na mega ubogiej mieszance. Mapy odświeżają się cały czas. chyba, że zablokujesz je w programie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12