Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o analizę ustawień, bo szarpie i dużo pali.
Autor Wiadomość
Ignacy 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: VW Passat B5 Lift
Poj. silnika: 2,3 V5
Moc silnika: 170
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana H2000
Reduktor: Zavoli Zeta
Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-01-09, 13:21   Proszę o analizę ustawień, bo szarpie i dużo pali.

Witam.
Auto Passat b5 fl, 2,3 VR5 170KM
Pali 17-18 litrów.
Przy schodzeniu z obrotów potrafi zgasnąć.
W porównaniu z PB czuć spadek mocy w całym zakresie pracy.
Na przeglądzie na analizatorze spalin zbrakło skali na LPG, na PB elegancko.
Silnik nie ma błędów na benzynie ładnie i równo pracuje.
Po przeglądzie zmniejszyłem całą mapę o 5 punktów, poprawiła się dynamika i kultura pracy, ale spalanie nie zmalało.
Ponownie zmniejszyłem całość o 5 punktów, ale na wolnych zaczął rzucać, więc cztery pierwsze punkty podniosłem o dwa oczka.
Mapy się rozjeżdżają, pali dużo pracuje raz dobrze, raz rzuca silnikiem w czasie zwykłego przyśpieszania.
Korekta dynamiczna dużo podnosi dawki.
Oceńcie i doradźcie, bo serwisy biorą kasę, ustawiają że równo pracuje i na postoju się wkręca do odcinki, a pali dużo i nie jedzie jak powinien.

passat.vap
Konfiguracja już po zmniejszaniu.
Pobierz Plik ściągnięto 89 raz(y) 8,38 KB

 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hercules GISM-i3110
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2373
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-01-11, 12:10   

Z konfiguracji wynika, że na lpg jest mocno za ubogo. To nie instalacja I generacji. Obniżanie modelu nie obniży spalania - wręcz przeciwnie i dodatkowo będą problemy z głowicą od ubogiej mieszanki. Trzeba ustawić tak, żeby korekty na pb pokrywały się z lpg. Prawdopodobnie trzeba też będzie zmniejszyć ciśnienie, bo linia modelu nie powinna schodzić poniżej 1, a teraz jest dużo za nisko. Podstawowe pytanie ile instalacja ma przejechane?
 
     
adamus 


Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Daewoo-chevrolet lacetti
Poj. silnika: 1,6
Moc silnika: 109
Elektronika: Zenit pro obd
Model wtryskiwaczy: herkules
Dysze: GISM-I3110
Reduktor: tomassetto ALASKA
Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 11
Skąd: Świecie
Wysłany: 2019-02-03, 19:14   

Tak jak Pan Andrzej pisze. Obniż ciśnienie na reduktorze do 1.2, zrób autokalibracje. Po tym wejdź w zakładkę korekta rpm i ustaw od zera do 800 +5 a na wyższych obrotach 1100 do 6000 +7 a nawet 8. w konfiguracji czas otwarcia wtrysku nie 1 lecz 2.3. stragedia zasilania pełne otwarcie lpg, w konfiguracji w zakładce konfiguracji wtryskiwaczy zwiększ stałą korektę o dwa stopnie. W lacetti też chciałem zmniejszyć spalanie gazu, bo wychodziło ok 12.5 litra na autostradzie do Gdańska z Nowe Marzy. Potem ustawiłem po autokalibracji to wszystko co opisałem i spalanie zeszło do 9.7 litra. Gaz tankowany na tej samej stacji lpg.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12