Poprzedni temat «» Następny temat
AG Compact Type CT-4 awaryjne odpalanie na gazie
Autor Wiadomość
screech 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Seat Toledo
Poj. silnika: 1.8
Moc silnika: 125
Model wtryskiwaczy: Hercules
Dołączył: 02 Maj 2019
Posty: 3
Wysłany: 2019-05-02, 15:36   AG Compact Type CT-4 awaryjne odpalanie na gazie

Witam,

z góry uprzedzę, że szukałem, czytałem i oglądałem filmy z awaryjnym odpalaniem na gazie i nic z tego.

Instalacja tak jak w tytule Ag Compact.

Problem polega na tym, że po jeździe i zgaszeniu silnika Seat posiada problem z włączeniem pompy paliwa i odpaleniem dlatego chciałem odpalać awaryjnie na gazie.

Oczywiście warunek odpowiedniej temperatury spełniony zawsze oraz owa funkcja włączona w diagnostyce instalacji gazowej.

Robiłem tak jak większość radzi w różnych instalacjach; przytrzymywałem przycisk, klikałem i zawsze nic, cały czas kręci i nie odpala na gazie.

Jak rozwiązać ten problem?
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana Green
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2336
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-05-06, 08:58   

Procedura awaryjnego rozruchu na gazie wygląda następująco: Zapłon wyłączony. Upewniamy się, że na przełączniku nie świeci się żadna dioda. Przyciskamy i trzymamy wciśnięty przełącznik gaz/benzyna. Włączamy zapłon i uruchamiamy rozrusznik. Żeby silnik odpalił na gazie z reguły trzeba trochę dłużej "pokręcić". Przycisk puszczamy dopiero wtedy jak zapali.
Czy próbowałeś dokładnie w taki sposób?
 
     
screech 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Seat Toledo
Poj. silnika: 1.8
Moc silnika: 125
Model wtryskiwaczy: Hercules
Dołączył: 02 Maj 2019
Posty: 3
Wysłany: 2019-05-06, 14:02   

Dziękuje bardzo za dokładnie opisany schemat.
Gdy pompa paliwa zawiedzie to na pewno spróbuje w owy sposób.

W sumie to próbowałem na podobnych zasadach ale myślę, że zbyt krótko kręciłem rozrusznikiem dlatego następnym razem sprawdzę tak jak napisałeś.

Proszę o niezamykanie, w razie niepowodzenia lub powodzenia dam znać czy się udało.
 
     
screech 

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Seat Toledo
Poj. silnika: 1.8
Moc silnika: 125
Model wtryskiwaczy: Hercules
Dołączył: 02 Maj 2019
Posty: 3
Wysłany: 2019-05-13, 15:57   

Niestety ale wyżej opisany sposób nie zadziałał.
Było robione dokładnie to jak opisane i po kręceniu 10-15 sekund samochód nie chciał odpalić, aczkolwiek zauważyłem, że podczas kręcenia faktycznie na przełączniku gaz/benzyna świeciły się kontrolki od gazu, także faktycznie może się przełączał samochód na gaz ale nie chciał odpalić.
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hana Green
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2336
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-05-15, 08:37   

Pojawienie się wskazania poziomu gazu jest potwierdzeniem, że instalacja podaje gaz do kolektora. Kwestia czy i po jak długim czasie "kręcenia" rozrusznikiem auto zapali jest już indywidualna.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9