Poprzedni temat «» Następny temat
Blue box
Autor Wiadomość
Emilkwartnik 
Astra2,0turbo

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Astra h turbo
Poj. silnika: 2000
Moc silnika: 200
Elektronika: Blue box
Model wtryskiwaczy: Hana2100 czerwone
Dysze: 2,4
Reduktor: Antarktic
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2017
Posty: 5
Wysłany: 2017-02-02, 19:09   Blue box

witam dziekuje panie Andrzeju za sugestie z tymi elektrozaworami teraz pytanie czy tylko wymiana na nowy??? czy moze jest jakies inne rozwiazanie??? pozdrawiam a co do sterwnika bardzo fajny przerzysty latwa autokalibracja. zbornik 54 litry a wchodzi tylko 36litrow czy jest mozliwosc zwiekszenia ilosci???
_________________
Emil kwartnik
 
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hercules GISM-i3110
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2367
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-02-03, 12:01   

Elektrozawory można czyścić, a do tego zbiornika powinno wchodzić ok 42-43l. Może jest źle założony wielozawór, albo coś nie tak z pływakiem. Trzeba wyjąć i obejrzeć
 
     
Emilkwartnik 
Astra2,0turbo

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Astra h turbo
Poj. silnika: 2000
Moc silnika: 200
Elektronika: Blue box
Model wtryskiwaczy: Hana2100 czerwone
Dysze: 2,4
Reduktor: Antarktic
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2017
Posty: 5
Wysłany: 2017-02-04, 20:09   

witam wyczyscilem elektrozawor przy reduktorze i na razie ok a z iloscia gazu chce zrobic zeby wchodzilo ok 50 litrow czy jest taka mozliwosc?? bo duzo jezdze a w austri malo stacji lpg .
_________________
Emil kwartnik
 
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hercules GISM-i3110
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2367
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-02-07, 10:39   

Z tego co się orientuję niektórzy podginają pływak, w tym celu. Jednak nie powinno się stosować tego typu zabiegów, gdyż jest to nie legalne i może mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowania instalacji lpg.
 
     
Emilkwartnik 
Astra2,0turbo

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Astra h turbo
Poj. silnika: 2000
Moc silnika: 200
Elektronika: Blue box
Model wtryskiwaczy: Hana2100 czerwone
Dysze: 2,4
Reduktor: Antarktic
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2017
Posty: 5
Wysłany: 2019-06-11, 02:59   

Witam . Przy regularnej wymianie filtrów i czyszczeniu elektrozaworu przy reduktorze udalo się zrobić 150 tys km . Ale od miesiaca zmagam się z problemem auto zaczęło przerzucać się cały czas na benzynę . Po sprawdzeniu laptopem . Zapisał się błąd niskiego ciśnienia . Po próbie z podpiętym laptopem zalwazylem straszne skoki ciśnień od 1.4 do 0. Wiec obstawilem elektrozawor. Po rozebraniu go był czysty i otwierał przepływ gazu . Wiec obstawilem ze reduktor wyzionął ducha . Wiec kupiłem nordic . Po założeniu auto zaczęło znów jezdzic na gazie i ciśnienie trzymało się w normie . Po zrobieniu 2 tys km objawy wróciły . Auto tylko na wolnych obrotach trzyma ciśnienie gazu . Po dodaniu gazu spada momentami do zera i wyłącza się gaz. Gdzie szukac usterki rurka zasilająca zapchana czy elektrozawór w butli nie otwiera się ? Jak sprawdzić ? I czy to może być przyczyna takiego zachowania się auta .
_________________
Emil kwartnik
 
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hercules GISM-i3110
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2367
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-06-11, 08:55   

Na początek, proponuję sprawdzić, czy map sensor nie przekłamuje ciśnienia. Najlepiej zrobić to zdejmując wąż z listwy, czy reduktora, po tym jak przełączy na benzynę. Jeśli będzie ciśnienie, to prawdopodobnie jest coś nie tak z map sensorem. W przeciwnym wypadku do sprawdzenia oba elektrozawory i zasilanie od zbiornika do reduktora.
 
     
Emilkwartnik 
Astra2,0turbo

Specjalizacja: Użytkownik
Marka i model auta: Astra h turbo
Poj. silnika: 2000
Moc silnika: 200
Elektronika: Blue box
Model wtryskiwaczy: Hana2100 czerwone
Dysze: 2,4
Reduktor: Antarktic
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2017
Posty: 5
Wysłany: 2019-06-13, 13:05   

Witam nie mam możliwości sprawdzić czy ciśnienie jest bo po odpaleniu po 2 dniach ciśnienie jest prawidłowe . Elektrozawor przy reduktorze otwiera się w zbiorniku również , ten przy zbiorniku jest bardzo gorący czy tak powinno być ? Zobaczymy w trasie jak to będzie wyglodalo. Czy Cewka powinna się grzać ??
_________________
Emil kwartnik
 
 
     
Andrzej_AGC 
Administrator


Specjalizacja: Monter
Marka i model auta: Volvo V70
Poj. silnika: 2.4
Moc silnika: 170KM
Elektronika: Zenit Pro OBD
Model wtryskiwaczy: Hercules GISM-i3110
Reduktor: Vito Super
Pomógł: 136 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 2367
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-06-17, 08:37   

Cewki powinny trochę grzać. Jeśli jest bardzo gorąca, może dostaje zwarcia.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 9